Čekijos pilys

Liepos 14-19 dienomis aš ir MariukasM leidomės į kelionę po Čekijos pilis. Tiesą sakant pasiruošimas kelionei truko tiek pat kiek ir pati kelionė. Taigi susiplanavę maršrutą, nusipirkę Čekijos, Lenkijos žemėlapius, suvedę maršrutą į navigacinį kompiuterį, susikrovę kuprines, apsiginklavę kamera ir fotoaparatu anksti ryte pajudėjome Lenkijos kryptimi.

Lenkijos miestų, miestelių, kaimelių, kukurūzų laukų ir kelių vaizdai pro Alfutės langą – tokie buvo pirmosios dienos įspūdžiai. Neteko sustoti Varšuvoje, nes ją MariukasM pravažiavo 120km/h greičiu.

Antrąją kelionės dieną jau buvome Čekijoje. Pirmiausia pastebi pasikeitusį landšaftą, tai vienur tai kitur iškyla kalnai. Kromerižą pasiekėme per patį vidudienio karštį. Tačiau Kromerižo pilis ir parkas vis dėlto paliko didesnį įspūdį nei tvyrantis karštis, nuo kurio daraisi truputį apspangęs. Pagelbėjo ledai, šaltas vanduo ir alus. Tą dieną įvyko mano, kaip fotografės debiutas. Taigi atkakliai ieškojau  nuotraukai tinkamų gražių vaizdų , apeidama pilį iš visų pusių ir kampų kampelių. Bet tai nebėda, daugiau pamačiau.

Trečiąją dieną buvome Moravijos karste. Įspūdį paliko požeminės olos, upės, stalaktitai ir stalagmitai, šaltis, lašantis vanduo ir drėgmė. Ypač kai lauke nepakeliamas karštis. Patiko ir tai, kad ekskursija vyko čekų kalba, ir tik iš gido nukreipto žibinto galėjai suprasti apie kurią vietą yra kalbama. Visa kita buvo paliekama tavo vaizduotei. Pavalgę skanios čekiškos česnakinės sriubos, apie antrą patiekalą geriau patylėsiu, vos pamačius atnešto vištienos kepsnio kiekį su lėkšte bulvių, pagalvojau, kad čia porcija dviems, deja. Teko valgyti už du. Tą pačią dieną vakare jau buvome Lednice. Graži pilis ir nuostabus, išpuoselėtas parkas vakaro sutemose atrodė didingai ir romantiškai. Prisivaikščioję po pilį ir parką pasukome vakarieniauti į vietos kabaką.

Ketvirtą kelionės dieną vaikštinėjome po vyno rūsius Valtice pilyje. Nusipirkę reto Ledo vyno, pasigrožėję pilimi ir jos parku, pasukome į Telčą. Iš ten į Hluboką nad Vltavou, kurios pilis pasirodė prabangi ir prašmatni. Pavakarieniavome žuvies restorane, vėlgi pribloškė atnešto maisto kiekis.

Penktą dieną jau grožėjomis Česky Krumlov pilimi. Surasti pilį tikrai nesunku, nes ji ko gero yra aukščiausias pastatas mieste. Rodos iš  kurios pusės  beeitum, turėtum į ją įsiremti. Jauki miesto aikštė ir senamiestis. Įdomu tai, kad miesto viduryje  tekančia upe plaukiojama baidarėmis ,valtimis ir plaustais.Vakare išvažiavome į Karlšteiną – paskutinį mūsų kelionės tikslą.

Šeštoji kelionės diena prasidėjo gana maloniai. Mat teko nakvoti puikiame viešbutyje apsuptame gražios gamtos ir šalia šniokščiančio krioklio Karlšteine. Iki pilies važiavome taksi, nes dieną automobiliams po miestą važinėti negalima. Pasivaikščiojįę po aikštę ir pačią pilį leidomės žemyn į miestelį. Nusipirkę suvenyrų ir papietavę vietos kavinėje buvome morališkai pasiruošę važiuoti namolei. Sėdom į Alfuką ir per 18 valandų pardūmėm namo. Štai ir viskas.

P.S. Nuotraukas rasite fotoalbume.